среда, 7. јул 2010.

Beogradu

Svaki korak je težak,
u ovom gradu bez lica.
Ponavljanje ne donosi
uvežbanost pokreta.
Kao da hodam u inat vetru.
I nije mi pesak u očima
već plačem.
Nije mi ni do hlada.
Prži me sunce,
šiba vetar.
ali bar znam
da sam OVDE.

I dug je kao godina,
Godina bez nade.
Dopiši istoriju
na korici ukardene knjige,
da te zapamte.
Sporo promiču eoni ovde,
Zastali smo i čekamo.
Samo prašina polako pada po nama.
kao na zaboravljen nevestin veo.

Svaki je korak ovde uzaludan,
Hodam u smeru kazaljke na satu.
Da se ne izgubim.
Makar i išla stalno u krug.
Bar je staza utabana.
I dan traje dovoljno dugo.
Da od umora zaboravim
da želim i nešto drugo.

1 коментар:

  1. Moram da priznam da si me iznenadila, posebno stihom "u ovom gradu bez lica"! I ja sam u Beogradu došljak, ali ga ne osećam na takav način. Možda je faktor vreme u pitanju, možda ćeš ga posle nekog vremena drugačije doživljavati.

    ОдговориИзбриши